| Page | Author | Title |
| a | | (cover) |
| 1 | | (advertentie) |
| 2 | | (colofon) |
| 3 | | Inhoudstafel |
| 4-5 | De redactie | Etcetera = ...: Intentieverklaring van de nieuwe redactie |
| 6-7 | Elke Van Campenhout | De critica als cloaca |
| 8-10 | Jeroen Versteele | Stotteren, springen en wegvluchten van 'zelfschrijving' |
| 10-11 | | Een ongehouden wonde, een open belofte |
| 12 | Elke Van Campenhout | Het artistieke vacuüm van het kapitalisme |
| 13-15 | Dieter Lesage | Ze was en zis, zellefs, gintegreert |
| 13 | | Etcetera vroeg om een performatieve tekst van een politiek schrijver, en kreeg een theatertekst als pamflet. |
| 14 | | Hun mitraillettekes zijn precies gilettekes Kzijn een moderne vrouw Pardon ik moe puffe peins ik |
| 15 | | En zun zich nie genere assop mij masturbere Over moeilike dinges (lacht maar nie geforceerd |
| 16-22 | Jacques Rancière, Tom Hannes | De politiek van de esthetiek |
| 23-25 | | Theater uit zichzelf: De anti-autoritaire praktijk van Laura van Dolron |
| 26-35 | Elke Van Campenhout, Bojana Cvejić | The Mapping |
| 36-44 | | Samenwerking -Affiniteit |
| 36 | | Samenwerking -Affiniteit |
| 37 | | |
| 38 | | NONA - MECHELEN |
| 39 | | |
| 40 | | RADICAL CONFLUENCE |
| 41 | | 'Bolhoofd' |
| 42 | | De'GeNDflT/c- |
| 43 | | ï tij, nog in de donkere |
| 44 | | |
| 45 | | |
| 46 | | Jit Image Layer Select Filter View Window Heli |
| 47 | | |
| 48 | | FLITS ...PANIEK |
| 49 | | HOW HEAVY ARE MY THOUGHTS: IVANA MÜLLER VERDRINKT IN ONDERZOEK. |
| 50 | | Stills Nils de Coster |
| 51 | | Op de rand van de wereld |
| 52 | | |
| 53 | | |
| 54 | | 7 |
| 55 | | c |
| 56 | | ? |
| 57 | | ? a |
| 58 | | 5 |
| 59 | | Verbod op kunst |
| 60 | | Amorfe geluidskunst geïllustreerd |
| 61 | | Sons & Lumières onderstreept de noodzaak voor een studie rond geluid in beeldende kunsten. |
| 62 | | P O L L E S C H POLLESCH - RITSEMA, AUTOPSIE VAN EEN CONFLICT |
| 63 | | P O L L E S C H |
| 64 | | P O L L E S C H |
| 65 | | P O L L E S C H |
| 66 | | P O L L E S C H |
| 67 | | P O L L E S C H |
| 68 | | P O L L E S C H |
| 69 | | P O L L E S C H |
| 70 | | P O L L E S C H |
| 71 | | P O L L E S C H |
| 72 | | P O L L E S C H |
| 73 | | P O L L E S C H |
| 74 | | P O L L E S C H |
| 75 | | P O L L E S C H |
| 76 | | P O L L E S C H |
| 77 | | P O L L E S C H |
| 78 | | P O L L E S C H |
| 79 | | P O L L E S C H |
| 80 | | HET NET |
| 81 | | Philippe Boesmans |
| 82 | | kaaitheater |
| 83 | | VLAAMSE |
| 84 | | w |
| 85 | | |
| 86 | | (werktitel) |
| 87 | | MEISKES EN JONGENS |
| 88 | | PERSONALIA |
| 89 | | EEN WAAIER AAN UNIEKE, HANDIGE, INSPIRERENDE DRONNEN |
| 90 | | oditscfl teim r si |