| Page | Author | Title |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_00a.jpg) | a | | (cover) |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_01.jpg) | 1 | | (advertentie) |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_02.jpg) | 2 | | (colofon) |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_03.jpg) | 3 | | Inhoudstafel |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_04.jpg) | 4-5 | De redactie | Etcetera = ...: Intentieverklaring van de nieuwe redactie |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_07.jpg) | 6-7 | Elke Van Campenhout | De critica als cloaca |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_08.jpg) | 8-10 | Jeroen Versteele | Stotteren, springen en wegvluchten van 'zelfschrijving' |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_11.jpg) | 10-11 | | Een ongehouden wonde, een open belofte |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_12.jpg) | 12 | Elke Van Campenhout | Het artistieke vacuüm van het kapitalisme |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_15.jpg) | 13-15 | Dieter Lesage | Ze was en zis, zellefs, gintegreert |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_13.jpg) | 13 | | Etcetera vroeg om een performatieve tekst van een politiek schrijver, en kreeg een theatertekst als pamflet. |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_14.jpg) | 14 | | Hun mitraillettekes zijn precies gilettekes Kzijn een moderne vrouw Pardon ik moe puffe peins ik |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_15.jpg) | 15 | | En zun zich nie genere assop mij masturbere Over moeilike dinges (lacht maar nie geforceerd |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_20.jpg) | 16-22 | Jacques Rancière, Tom Hannes | De politiek van de esthetiek |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_25.jpg) | 23-25 | | Theater uit zichzelf: De anti-autoritaire praktijk van Laura van Dolron |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_32.jpg) | 26-35 | Elke Van Campenhout, Bojana Cvejić | The Mapping |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_36.jpg) | 36-44 | | Samenwerking -Affiniteit |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_36.jpg) | 36 | | Samenwerking -Affiniteit |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_37.jpg) | 37 | | |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_38.jpg) | 38 | | NONA - MECHELEN |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_39.jpg) | 39 | | |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_40.jpg) | 40 | | RADICAL CONFLUENCE |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_41.jpg) | 41 | | 'Bolhoofd' |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_42.jpg) | 42 | | De'GeNDflT/c- |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_43.jpg) | 43 | | ï tij, nog in de donkere |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_44.jpg) | 44 | | |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_45.jpg) | 45 | | |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_46.jpg) | 46 | | Jit Image Layer Select Filter View Window Heli |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_47.jpg) | 47 | | |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_48.jpg) | 48 | | FLITS ...PANIEK |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_49.jpg) | 49 | | HOW HEAVY ARE MY THOUGHTS: IVANA MÜLLER VERDRINKT IN ONDERZOEK. |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_50.jpg) | 50 | | Stills Nils de Coster |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_51.jpg) | 51 | | Op de rand van de wereld |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_52.jpg) | 52 | | |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_53.jpg) | 53 | | |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_54.jpg) | 54 | | 7 |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_55.jpg) | 55 | | c |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_56.jpg) | 56 | | ? |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_57.jpg) | 57 | | ? a |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_58.jpg) | 58 | | 5 |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_59.jpg) | 59 | | Verbod op kunst |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_60.jpg) | 60 | | Amorfe geluidskunst geïllustreerd |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_61.jpg) | 61 | | Sons & Lumières onderstreept de noodzaak voor een studie rond geluid in beeldende kunsten. |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_62.jpg) | 62 | | P O L L E S C H POLLESCH - RITSEMA, AUTOPSIE VAN EEN CONFLICT |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_63.jpg) | 63 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_64.jpg) | 64 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_65.jpg) | 65 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_66.jpg) | 66 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_67.jpg) | 67 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_68.jpg) | 68 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_69.jpg) | 69 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_70.jpg) | 70 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_71.jpg) | 71 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_72.jpg) | 72 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_73.jpg) | 73 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_74.jpg) | 74 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_75.jpg) | 75 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_76.jpg) | 76 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_77.jpg) | 77 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_78.jpg) | 78 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_79.jpg) | 79 | | P O L L E S C H |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_80.jpg) | 80 | | HET NET |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_81.jpg) | 81 | | Philippe Boesmans |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_82.jpg) | 82 | | kaaitheater |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_83.jpg) | 83 | | VLAAMSE |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_84.jpg) | 84 | | w |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_85.jpg) | 85 | | |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_86.jpg) | 86 | | (werktitel) |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_87.jpg) | 87 | | MEISKES EN JONGENS |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_88.jpg) | 88 | | PERSONALIA |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_89.jpg) | 89 | | EEN WAAIER AAN UNIEKE, HANDIGE, INSPIRERENDE DRONNEN |
![](img_small/2005-02_jg23_nr95_90.jpg) | 90 | | oditscfl teim r si |